FIA - Bring it on

Vi kollade precis på bring it on! Den nyaste filmen, den var helt ok, jag trodde den skulle vara bättre! Kanske hade lite för höga förväntningar. Innan det var vi på cicis och käkade deras pizza, pasta, soppa och sallads buffe. Uno doze tres tacopizza... lalalala. Det var riktigt gott!

I dag fick jag mina provresultat, eng var godkänd men hon kunde inte hitta mina matteresultat, jag håller tummarna, och det hoppas jag att ni också gör för att jag ska slippa min mattelektion. Jag förstår inte varför vi inte får använda miniräknare, grrr!! Shit jag måste fixa applicationgrejen för den kursen, om jag måste stanna kvar, men jag kommer säkert få något poäng ifrån och tvingas ha matte. I LOOOVE THAT!

Jag har fått mkt läxor och saker att läsa så det är mkt nu i början, ochh det kommer att fortsätta vara mycket! Hoppas att jag kommer in i det snart :)

Jag har samma historia klass som två av våra grannar, svensken och en fransman, cooolers! Igår bjöd dom över oss på bbq, det var mumsigt gott!

Träningarna går bra, jag har lite ont i mina knän, stel fortfarande, men jag har ffått några övningar att göra 5 min före och efter sen kör jag massa ice ice baby! coach ville att jag skulle tävla i helgen men jag sa att jag inte var redo.

Vi har en råtta i huset, någon har ätit upp halva mitt flingpaket och det är inte jag! Inte tjejerna heller för jag frågade dem. som sagt en råtta eller en flingtjuv.

I dag har jag haft fyra lektioner och sen åkte jag till skolans pool med Anni och tränade och sen somnade jag i solstolen när jag egenltigen skulle läsa bibeln. Men när vi åkte hem så hann jag med mycket, jag gjorde läxan till imorgon och en och en halv som är tills på fredag.

måste sova, ska upp tidigt imorgon och jag är trött..
Some pictures!


Spegeln i taket i limon, fy fy för melonkillen, hans vita skjorta var inte heller så vit efter melonkriget. blaaa 


bron som alltid är proppad med folk som är på väg till skolan


några av grabbarna i limon


Me and Chris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />