Emmy - var håller mina böcker hus någonstanns?

snälla snälla kan ni inte komma snart jag har MASSA läxor och kan inte göra en enda för att dom jävla böckerna från amazon aldrig kommer!!!

jag vet inte vad är med mig, känner mig konstig hela tiden. gråtfärdig för minsta lilla, inte lika positiv som vanligt och saknar redan alla där hemma! men det tar nog bara tid att vänja sig med allt nytt!!

här kommer några bilder, jag och Andrea ska ta lite fler bilder i helgen på skolan och så... men än så länge får ni nöja er med dom här bilderna...











nu ska jag läsa igenom kapitlet i boken brain och behavior (fysiologisk psykologi) spännade grejjer men kluriga. handlar om massa olika neutroner och sånna saker!! hoppas jag förstår, annars får jag ha skypesamtal med mary och sara i helgen så får dom förklara för mig vad jag ska göra ;) jag har fyra lektioner i rad med tio min rast mellan dom, sen ska jag äta sen lunch och efter det blire träning!!! pussss och hej


Kommentarer
Postat av: fiem mum

det rä allt det nya...omställningen...snart gå det bra

2009-09-03 @ 15:43:01
Postat av: Josefine Karlsson

Åh roligt att se lite bilder Em :) Vi får ¨båda hålla vår egen del av avtalet! Saknar dig när jag ser alla bilder på min fina vän!! <3

2009-09-03 @ 21:50:15
Postat av: Carro

Vi kul med så mycket bilder!

haha, Emmy du ser ut som i Spanien - du gillar att svepa in huvudet i en sjal :P

2009-09-04 @ 14:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />