Emmy - ska bli kulturell och läsa en kurs i konsthistoria ;)

Nu känns det bättre än vad det gjorde första dagen! Jag har valt bort matten och lagt till konsthistoria istället, känns MYCKET bättre :) har dessutom fått fyra böcker som jag har beställt så nu kan jag äntligen börja göra mina läxor (har fått helt sjukt mycket redan efter ett par dagar) dom kör hårt med oss.

igår var jag och Lauri och handlade smink och lite annat krims krams! Finns en lång shoppinggatan nedanför campus. Men det finns mest mataffärer och typ affärer med krimskrams! Vill åka till ett shoppingcenter.. fast nej jag ska hålla i mina pengar, har precis spenderat flera hundra dollar på skolböcker och det suger verkligen!! blää för dyra skolböcker!!

idag sprang vi 4x1 mile (vilket är 1609m) med 2.30min vila och jag hade 6.05 på den första intervallen, sen 6.20 och dom två sista vet jag inte vad jag fick för tid. det var jobbigt men nödvändigt ont! jag är glad att jag tog mig igenom loppen!

efter träningen snackade jag med coach om vad jag skulle träna de kommande dagarna. då sa han ja imorgon ska du köra cykel och på fredag lätt distans och stegringar på banan och på lördag åker du med och springer 5k. Jag blev jättearg på honom då (Lauri sa efteråt att hon var imponerad , hon trodde inte att jag kunde bli så arg och säga nej till coachen, hon sa att mina ögon såg jättearga ut haha) för han har sagt till mig att jag ska tävla tidigast den 2 oktober. Så jag ba nej jag tänker inte tävla ännu, har bara tränat över en vecka.. Så jag fick honom att lova att jag inte skulle tävla på lördag. Han sa att jag skulle springa snabbdistans med Meghan men jag tänker springa låndistans för det har jag inte gjort på länge. Det gäller att vara bestämd, och ni som känner mig VET att jag inte kommer ge mig!

nu ska jag faktiskt plugga lite, min roomie Andrea sitter och läser och jag vill inte störa henne mer (låter så mycket när jag knappar på tangentbordet)... men först ska jag måla mina naglar!! ;) see yaa!! ciao


Lauri och jag :)


Kommentarer
Postat av: fiemmum

envis är bara förnamnet

2009-09-03 @ 09:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />