Emmy - no studyhall...

... men var befinner vi oss iallafall... jo i bibblaaaan :D  plugga, plugga, pluuggaaa! ska egentligen vara pa ett nutritionmote men vi skrev in oss sen gick vi pa "toaletten".

har precis lyckats skriva ut fem artiklar som handlar om recall och recognition memory. spannande grejjer vettu! ska ha labb imorgon!

har foresten funderat och nastan bestamt mig for nagot idag som kommer forandra min nagot salunda planerade framtid. om det blir sa far vi se men just nu lutar det at det! jag har blivit battre pa att ta beslut. mycket tack vare min sota van Lauri som gor livet har pa andra sidan stora bla mycket lattare och roligare!! har bara kant henne i typ fem veckor men vi ar redan jattebra kompisar!! hon lar mig mig viktiga saker och far mig att vaga gora sadant som jag inte gjort forut - vaga ta risker! vagar man inte vinner man inte!



nu ska jag skumma igenom artiklarna infor imorgon. sedan ska jag nog ga tillbaka till rummet och sova! basta pa hela dagen!! imorgon vantar biblioteksprov, tva lektioner, snack med larare och sedan 6x1000m ;) sa det galler att ha batterierna laddade!!!


Kommentarer
Postat av: lena

oo så sant:)

2009-09-25 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />