Emmy - min nya coola fotovägg

idag har vi varit och tränat i en ny park, åkte en halvtimme dit och tillbaka men det var det lätt värt. så himla fin park, med massa broar, och det var grönt, grönt, gröönt överallt och massa mysiga stigar och jaa jag tyckte verkligen om att springa där... vi sprang 12 km, jag sprang tillsammans med en av våra coacher och Lauri.

när vi kom tillbaka träffade vi på den svenska gruppen som var här och körde mångkamp. de bjöd in oss till deras kräfskiva ikväll men vi är bjudna på en överaskningsfödelsedagsfest så vi tackade för inbjudan men sa att vi inte kunde komma. det är coolt, massa svenskar som har gått här på Manhattan College och nu bor dom kvar här och jobbar och så träffar dom varandra ibland och gör roliga saker tillsammans.

efter lunchen så satte jag upp alla mina bilder på väggen, eller inte alla men många. se så fint jag har det nu :D






jag trivs så himla bra just nu!! har dock hur mycket som helst att plugga inför den kommande veckan... ska läsa mijlontals sidor och plugga inför två prov och en redovisning.. men men what to do. det kommer en dag imorgon också och leva livet får man inte heller glömma bort att göra. nu ska jag, Andrea och Felix snart iväg och köpa någon present och sedan blir det middag och därefter överaskningsfödelsedagsparty i en lägenhet i närheten :D


min härliga hög med mappar och böcker till skolans fem ämnen!!

ciaooo <3


Kommentarer
Postat av: Fiem mum

vad var det jag sa.....ut och njut av livet

2009-09-13 @ 00:08:13
Postat av: Josefin

Åh fint det blev med alla bilder!!! Ser alla roliga och fina bilder från vår crazy night in sthlm!! ;) MISS YOU MY BEST!!! <3

2009-09-13 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />