Emmy - manhattan college

min söta lilla roomie Andrea har varit duktig och tagit foton över campus och hallen.. så jag lånade några bilder från henne för jag har inte tagit så mycket foton ännu...

enjoy:


biblioteket - mitt andra hem här på manhattan college. tillbringar många timmar här varje dag!! det är jättestor och fint! jag gillar det!!

Lockes - en av matställena 8här äter vi oftast). här finns det olika avdelningar att välja mat ifrån, sandwichar, internationel hörna, pizza, vegetarist, sallad, dessertbord och jaa det finns allt och lite till!! jag gillar stället! det är coolt för man får mackorna gjorda säger bara vad man vill ha i och så får man ofta välja vilka ingredienser man vill ha i sin wok eller liknade som dom steker upp åt en. maten är väll inte alltid den bästa men det finns som sagt mycket att välja på och en stor salladsbuffe så jag tror jag kommer överleva ;)

the quad. runt om så är det föreläsningsalar som är större än man tror för det är trappor i alla hus så de har minst 4 plan haha så då är det bara att kämpa på uppför och nerför alla trappsteg

smiths - huset framför the quad. här har dom kyrkan typ och massa andra salar

the quad. här brukar folk ligga och sola och så visar dom utomhusbion här på en stor skärm. gången i mitten kallas för "the seniors walk" - där får bara seniors gå, vi andra måste gå över gräsmattan eller runt haha.


några av de trappor som finns på campuset. det är trapport ÖVERALLT hej vardagsmotion!!

ännu en av ALLA trappor på detta campus

inomhushallen

en av ingångarna till inomhushallen

kurvorna är inte doserade. vi samlas alltid bakom dessa läktare innan träning för att gå igenom dagens pass

basketbollplanen

bortre hörnet av inomhushallen

uppfällda läktare

här bor vi :)

vackert namn på vår residence hall haha


en av ingångarna till huset vi bor i.


nu måste jag byta om, dags för dagens andra pass.. börjar om tio min men äsch det tar två minuter till hallen så det är lugnt ;) ciaooo

Kommentarer
Postat av: fiem mum

vad fint :O)

2009-09-17 @ 22:43:12
Postat av: Ida

Empan, saknar dig!

2009-09-19 @ 17:49:14
Postat av: Josefine

Jag håller med förgående talare, Vi saknar dig!! Men åh vad roligt det va å så bilderna på vad du bor och går i skolan nånstans!! =) <3

2009-09-19 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />