Emmy - gå upp gå till skolan, plugga, plugga äta lunch... samma sak händer imorgon

kom precis tillbaka från biblioteket. vi har suttit några flitiga studenter och blivit smartare ett par timmar. jag ska ha en quizz på fredag och har pluggat biologisk psykologi.. det är inte några lättsmälta grejjer ska jag få be att tala om. har morgondagen på mig också att plugga in så mycket detaljer som mina hjärna pallar...

igår kväll var vi också duktiga, då gick jag, Siri, Lauri och Maria till ett cafe i närheten och pluggfikade!

det är så himla mycket roligare att plugga tillsammans än att sitta på sitt rum och känna sig ensam och inte ha någon att fråga eller prata med i pauserna...

är bara inne på andra skolveckan och har redan hunnit med att lämna in en uppsats och ska ha quizz på fredag nästa vecka är det två exams och ett papperwork som ska in. tuffa bud - this is America!!!











                                                                                        jag ska göra mitt bästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />