Emmy - the future will be as good as we make it

har inte bloggat på ett par dagar. jag önskar att jag kunde säga att det beror på att jag har varit ute på äventyr och inte haft tid att blogga men att det kommer ett inlägg med massa coola bilder snart.. men så är inte verkligheten. jag har har haft fullt upp med plugg och träningar och har inte tagit några nya bilder!

ser dock fram emot att åka till Pennsylvania på fredag :D ser dock inte fram emot att springa 6 km terrängtävling men äsch det är det tydligen ingen i laget som gör så vi får kämpa tillsammans. får se det som 6km snabbdistans! känner mig starkare för varje träning, det känns oerhört bra! ska bli en grym inomhussäsong och utomhussäsong ;)

hösten är föresten här nu! kyliga vindar och regn! dags att ta fram höstjackan och varmare kläder!
här kommer lite random pictures från det ena och det andra!










avslutningsvis vill jag bara säga en sak: jag vill inte slösa någon energi på någon som tror inte tror på mig för det är det inte värt!


Kommentarer
Postat av: Fiem mum

Vi tror på dig och vi vet att du kan och kommer klara detta. Skitsnack gör dig bara starkare :O)

Keep up the spirit...you go girl

2009-10-03 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />