Emmy

upptäcker andra delar av the Bronx hela tiden. finns riktigt mysiga kvarter. som idag, när jag gick till familjläkarmottagningen här i närheten... då gick jag i ett radhus /hus område och jag blev så glad när jag gick där. husen såg så mysiga ut och jag tänkte många gånger att här skulle jag kunna bo, i det här huset, eller det här huset eller kanske det där.. ska ta kort på dom mysiga husen så ni får se hur dom ser ut, hade tyvärr inte med mig kameran...

idag på träningen så sprang vid 2000m intervaller. jag sprang tre stycken med 2.30min vila. det var jobbigt men jag känner att träningen går framåt och det känns riktigt skönt!! fick ett par tajts idag- det uppskattas alltid :D imorgon blir det alt pass och styrka...

nu ska jag krypa ner under täcket och sova!!! bästa stunden på dagen ;)





jag med min fina filt som jag fick från coach (det är hans mamma som har gjort dem). perfekt att ha när det blir kallt på natten (vilket det inte har blivit ännu- tvärtom) och perfekta att sitta på under utomhusbion on the quad på torsdagar!!

Kommentarer
Postat av: Fiem mum

<3

2009-09-10 @ 15:35:53
Postat av: Matte

Shit Emmy..jag är imponerad över dina träningspass!!

2009-09-13 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />