Maryyyy' torsdag = skolfri dag

TORSDAGENS PLANER/MÅSTEN!!!

ohja, jag vet att ni undrar ;)

- upp 6.30 för lätta intervaller och isbad.
- hämta upp nytt scholarship
- cykla till banken och sätta in de
- INGA LEKTIONER (Health Psych -HP- är inställd, och påWellness ska dom göra en tråkig sak som jag inte vill gå på. :P)
- möte med min sportadvisor!!
- 2 h på studyhall
- plugga ekonomi
- laga mat (flygande jakob. ojoj, Määry slår på stort)
- kanske köpa termosmugg från smu.. hmm
- gå på nått "hej imorgon är de halloween"-sak :S
- KOLLA GOSSIP GIRL. shit hann inte idag
- plocka undan all tvätt som hänger på tork
- mejla folk och svara på mejl (som vanligt)
- blogga, skörda, tvätta håret, bla bla..
- packa för tävlingen
- packa mat för resan och för tiden mellan måltiderna (man vet ju aldrig var man hamnar, gäller att ha med sig NORMAL mat så man överlever).


min nya halsduk. söt va? :)
(ja! de kan bli kallt i dallas också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />