Maryyy' 11 månader betyder att det snart har gått ett år sen 6 november 2008. <3<3

hej haj hoj.

Läste ett mejl från nån Mustonen. Asså, det var det roligaste, ever, som jag har läst. Musto skriver om sina i-landsproblem och får det att låta som världen ska gå under. Jag höll på att dö när jag läste dem. Sanna, om jag fick skulle jag lägga upp hela mejlet på bloggen. Haha, du är bäst! :D :D
(btw så skriver M.H alltid sjukt bra mejl. De är fett roliga att läsa, men tom Mustos slår hans) =P

Citat från Mustos mejl:
"Asså du tycker säkert att jag är värsta tönten men jaja vad ever.
Det här är jag. Sanna mupp Mustonen. Svara när du ser det här."




jag och den där marcus


Godnatt. Jag skrev egentligen mer, men min data laggade sönder så jag pallar inte skriva om. Vi hörs.
 
just de; bajs bajs, ha de supernajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />