Maryy'' WOW WOW WOW

yo,

SHIT VILKET LOPP!!!! De ändrade banan till 6 km i veckan så det blev 1 km längre än planerat. men men. Det störde inte mina ben iaf :P JAG KOM PÅ 13:E PLATS AV 267 LÖPARE!!!
Shit shit shit shit, vad grym jag är!! Sprang på 21.28 och var knappt trött. :P

(1 mile=1,6 km typ! alltså är 6 km = 3,8 miles typ!)

Låt mig berätta om loppet...
Första kilometern hade vi planerat och ta de lugnt och "starta" loppet efter första långa uppförsbacken. Så jag tog de chill och spurtade inte i början som alla andra. Första milen hade jag 5.39 och coach hade sagt 5.45 typ och det kändes som jag joggade. Så andra milen plockade jag folk hela tiden tills jag såg tätklungan och såg att Silje låg tvåa. Andra milen hade 11.38 typ. Najs najs. Och fortfarande inte det minsta trött. Sen när vi nästan hade sprungit 3 miles var inte mina ben lika lätta men jag plockade fortfarande folk hela tiden. Sen sista 800 metrana var nerför och sen rakt in i mål så de va skönt!!! Min snitt-tid blev 5.46/miles vilket var de vi skulle ha ju :)

Okej,
låt mig förklara varför det här var så bra!!
Första tävlingen vi sprang för typ 6 veckor sedan så sprang vi 2 miles och då sprang jag på 11.41 och var helt död. Den banan var platt som en pannkaka.
Jämför med tävlingen idag, då jag hade 11.38 på 2 miles och de var backigt OCH jag var inte ens trött efter 2 miles. =P

SHIT! Vad jag har blivit i bättre form, helt sjukt!?!?! :P

De la upp en bild på mig på mustangs hemsida. kolla in ;) (där kan ni läsa om resten av laget också ;))
http://smumustangs.cstv.com/sports/w-xc/recaps/101709aaa.html



ah, laget kom på 5:e plats. Men hela våret lag har typ blivit sjukt. Kristine blev sjuk igår kväll på hotellet så hon kunde inte springa. Så vi hade exakt 5 löpare med oss. Men eftersom 4 av oss hamnade i top 25 så blev de ju bra ändå. Så tänk när hela laget är på topp!!!
bättre att vi är sjuka nu än om 2 veckor på regionals.

SÅ,
nu orkar ni inte läsa mera.
Later.

Kommentarer
Postat av: Emmy

du ar bast!!!! <3 <3

Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS PRATTIS

2009-10-18 @ 18:04:12
URL: http://hemlig blogg än så länge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />