Maryy' shoppat idag!

Det här fick jag för 700 svenska kronor (100 dollar).

- Addidas sporttop
- Champion långärmad funktionströja
- Nike svarta träningstajts (korta)
- 3 par Asics löparstrumpor
- En underställströja
- En vitamindricka :P

Haha, erkän BILLIGT!!!  Inget på rea och ingen outlet. Skulle minst kostat 1800 i swe. MINST! Ska ta bilder på de sen.. el nån annan dag :)

Men vänta! Jag är ju ledig imån OCKSÅ!!! thihi. Då kan jag ju ta bilder. :))

Jaja, nu får ni nöja er med lite gamla bilder. Enjoy kära läsare. TEMAT BLIR STRETCH!


hej hej Marys rumpis.

hej hej saras megastarka hamstrings ;) check them out!!

hej rumpstretch. mycket bra mycket bra!

hej de ser inte ut som jag stretchar, men de gör jag :P

hej veronikas tunga !

hej jag heter mary och spelar bubblisch spelet på Kristines iphone fast jag inte får (ni ser handen). Eh, inget med stretch att göra, men jag hitta inga mer stretch bilder :P

GODNATTTTTTT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />