Maryy Lånar Kristines dator, den har norska bokstæver, coolt!

Yo
Trodde ni skulle slippa mig nær ar jag ær i Chicago. ÅÅÅÅNEEJ!
-
Vi har ætit en mysig middag med xc-laget! Två saker jag måste berætta!
-
1. jag flætade en fiskbensflæta i Kristines hår. Och under middagen kom det fram två tjejer till henne från ett annat team och frågade;
- Can I ask u a weird questions?
- Eh, yeh?
- Can I take a picture of your braid? (flæta)
Det var fett imonerade, så jag fick førklara hur man gjorde en :P
-
2. Vi har ju en tjej-coach som ær 34 år. Nær vi aker på tævlingar har alla samma klæder på sig hela tiden typ, men coach casey kan inte ha det før då ser ingen att hon ær coachen utan bara en i laget. Før annars brukar folk fråga, har ni ingen coach med er?
-
Och på flygplatsen frågade en man om Coach var under 18 år. Hon ba; do u kidding me? :P Fett kul.
Men det ær skønt att ha en tjej coach. Det kænns som att hon ær en av oss. Idag på middagen pratade vi om hur man vet att man ær redo att gifta sig. Och Coach førsøkte førklara, men de ær svårt at førstå kænslan. tycker jag.


Banan verkar asbra att springa! Det kommer att gå asbra imorgon, i know it!!! =D
-
Nu ska vi sova!!!!!!!!!
Kanske hørs imån.
-
BAJS BAJS, ha de FETT NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />