Maryyy måndag

Hej bloggis.

OBS INGEN VIKTIG INFO!
Imorgon har jag Health Psycology prov. Har pluggat hela dagen känns det som. Det är så mycket men det är bara vissa saker som är viktiga. Så jag läser lite här och lite där. Antecknar lite här och lite där. Slår upp lite ord här och där och läser power pointar, tabeller, grafer, boxar med onödiga exempel, bläddrar i boken, söker info på google för jag inte fattar de i boken. Läsar artiklar på 20 sidor och försöker förstå det som vi ska förstå i dessa artiklar. Stryker över och skriver anteckningar till "open book"-delen på provet. Går igenom och study guiden och lär mig alla konstiga ord som jag inte ens vet på svenska.

Typ det.

OBS VIKTIG INFO!
Om det är nån som borde läsa denna kursen (health psychology (hp)) så är det Emmy. Jag ska tjuva boken och skicka den till henne sen för DET HÄR ÄR BARA SÅ EMMY! =)



DAGENS BILD TEMA!
EM-TERRÄNG!
varför detta då tänker ni?
Jo. När jag läste om Sjökvist på bymade kom jag och tänka på EM --> När vi skulle åka hem var flyget självklart inställt och då höll Sjökvist ett långt och fint tal om hur dålig flygtrafiken är och dom ska spara pengar och vi är bortprioriterade och ditten datten, sjukt kul --> sen kom jag och tänka på 'festen' på kvällen efter EM --> och den leriga banan vi sprang --> och de knäppa norrmännen vi träffade --> och min och Lenis shopping --> och hur jag och Lena tog hand om alla på kvällen, haha --> och Johan Wettergren som blev tilldelad rollen "pappa"... osv.

ja den resan var SJUKT KUL och jag skulle göra vad som helst för att kunna springa EM i höst också. 

bilderna då... 

Lenis/örnen hihi.

Senorski och Örnen på "banketten", mums.

åså lilla jag, sindre och lenis :)

äh, nu laggar datan sönder å måste sova. så de blev bara 3 bilder. men jag har stört många mer crazy bilder. haha.

godnatt sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaahh ge mig boken NU!!!!

2009-10-21 @ 03:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />