Mary in tha caaaaseee (house pa spanska tror jag :P)

hej kara blogg.

nordat i bibloteket ett tag nu. var lange sen jag var har men nasta vecka ar en san dar pluggvecka sa de galler att vara forberedd. (sorry att jag skriver utan ringar och prickar men dom har inte de har i "det stora landet".)

min pluggvecka.
man: engelska laxa (gora en mall for nasta essay vi ska skriva), economi laxa kap7 OCH matteprov
tis; psychology health prov
ons; sakert en till engelska laxa och economi laxa kap10
tors; nada (hoppas jag)
fred; sakert en till engelska laxa annars ar de chill.

som ni ser borjar de hart sen blir de fett chill. HALL UT MARY! :)


Annars har jag hunnit med och pratat med mac, edman och pappa pa skype. (ni verkar ha de kallt i swe, stackare. jag lider med er.)


om alla skulle ha skype skulle livet vara mkt lattare.
HALLAAA, msn ar saaaaa yesterday. vax upp och skaffa skype. (Man kan chatta dar med om ni inte vagar snacka med folk) :) peace.

Kommentarer
Postat av: lenis

haha Fröken besservisser vill bara omtala att det är casa på spanska:) nåt har jag lärt mig under mina 7 år (lr nåt) som spanskastuderande;) hihi



amen vafan sry att man inte skypar, vet inte hur man gööör ju..

2009-10-19 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />