Mary. Idag kommer det bli 28 grader. Avundsjuka? Jag klagar inte ;D

Jag, Sara och Verrrraaa
..hade blivit inbjudna till nått möte i ett dorm så jag och Sara traskade dit. Vi var typ först och satte oss i några soffor. Sen började de rulla in folk. Och jag har aldrig sett en sån mixa av folk, det var typ alla olika stilar, attityder och bakgrund. Jag och Sara satt och fnissade i soffan när alla Saras kines-kompisar rullade in ("va bor dom också här?") och sist men inte minst kom Lina in (en svensk simmartjej). Då dog vi. Det var liksom "the dot over the i" som Sara brukar säga ;) hehe.
   Mötet handlade om alkohol vanor, jag somnade typ.


Silje, Kristine och Sarizzz
när vi kollade på en delfinshow i Chicago. Ska få alla bilder från förra helgen av Kristine snart :P yeeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />