Fia - onsdagen

Igår hade jag lektion till tolv och idag slutar jag elva! Efter att jag hade fixat mina studyhall timmar igår så cyklade jag hem med Chris och snackade på skype med mamma,pappa,mary och pamela :) Sen cyklade jag till poolen och körde vattenlöpning utan väst, det var riktigt tungt! Solen stekte igår så vi stannade kvar, satt i jacuzzin och bara njöt, sen solade vi lite och njöt av att inte ha någonting att göra, det var livet det!!

Sen blev det panda express och bio, vi såg whip it out! "so what's your plan about 5 and a half minute?"

 


Kommentarer
Postat av: Kusin M...

Det såg ju inge härligt ut å ligga på en madrass i vattnet o steka i solen :p

2009-10-24 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />