FIA - Mitt huvud exploderar

Jag exploderar, aaah! Jag är hungrig och ikväll blir det sushi med Chris och hennes två kompisar från Kanada. Skaa bli fett nice, men jag är trött och vill bara sova. Har pluggat hela dagen i bibblan med Richard, ska sitta hela dagen imorgon också, ssåå mkt kvar att läsa om och sen måste jag plugga in allting också...
Carro är här i San Diego och jag vill träffa hennee sååå himlans mkt men hon bor i down town och jag vet inte hur jag ska komma dit eller hem, och jag kan inte sova där så det är riktigt segt.. Jag antar att jag blir hemma ikväll, inget festande, ingen carro, kanske ingen sushi heller för om en timme ska J komma och hämta upp dom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />