FIA - Lördag

Käkade precis en cheeseburgare från jack in the box, muums!

Imorse städade jag köket, vi hade samlat på oss ett berg av disk, samtidigt som jag smidde framtidsplaner.

Efter det cyklade jag och Chris till skolan för att heja på Julia som hade en tennismatch. Dom gjorde jätteroliga  stönande ljud när dom tog i och slog, en tjej stönade olika varje gång beroende på hur hårt hon slog. Lite roligt faktiskt men det är tydligen vanligt att stöna när man slår i tennis.

Vi har storhandlat så nu är min hylla i kylskåpet full med gottigheter.

Jag och Anni gick till the football game, hon berättade hur allting fungerade så nu vet jag till nästa match. Vi stannade bara till första halvleken eftersom matchen var ganska tråkig, ingenting hände och dom missade alla bollar som kastades till dem, och de som lyckades fånga bollen sprang bara i sidled istället för framåt.

Nu ska jag försöka skriva på min inledning till en uppsats, är ganska trött så jag kanske gör den imorgon istället, men den måste vara klar till måndag.

Men nu snackas det om filmkväll runt åtta så det får nog bli imorgon. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />