FIA - Ingeting blir allting

Jag vaknade för tjugo minuter sen, klockan är bara kvart över åtta, jag försökte somna om men kunde inte. Vad häänder haha jag som älskar att sova och nu när jag får sova hur länge jag vill så vaknar jag klockan åtta. Men men jag har morgondagen att sova ut också. Nu tänkte jag kolla på lite greys avsnitt, jag har ju totaltmissat att det har börjat igen, fy skäms!

Efter några avsnitt ska jag cykla till skolans pool och sola och bara ta det lugnt. Jag har inte alls mycket plugg så det känns underbart bra, jag ska bara flyta runt på en madrass och njuta av livet. Jag ska ta med min matte och engelska läxa och göra klart dom så jag kan göra min extra credit grej i religionen imorgon. OLALA!

Hoppas att ni får en underbar fortsatt dag för det ska jag se till att ha!!



Mina söta föräldrar haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />