FIA - Conference in UTAH

I morse tävlade vi i 6 km terräng. Det var en stor tävling och vi skulle plocka så mycket folk som möjligt! Vi jagade poäng och inte tiden den här gången. Det gick väldigt bra för oss, vi vann inte men vi sprang på bra! Chris kämpade på med sin stressis och jag sprang mitt första 6 km lopp på 23.59 en helt okej tid i höghöjd här i Provo bland alla bergen. Solen sken och vi hade riktigt roligt tillsammans. Det här var vår sista terränglopp så nu har vi fått en vila vecka sen drar tränadet inför inomhussäsongen igång. I LIKE!

Jag pratade med familjen efter loppet, roligt att höra deras röster igen :) Jag hjälpte Jenny leta fram några vantar i mitt rum, att jag ens kommer ihåg vart jag hade dem, haha jag är riktigt imponerad!

Nu kom vi precis upp från jaccuzin ( hur det nu stavas) och snart ska vi åka någonstans och äta god mat och ha skojsigt :) Hörs imorgon PUSSS


Hela röda tomatgänget förutom Ray ray som glömde sina röd pants :)


farmor här är bilden jag pratade om :) Fint va?


GO 
S D S U !
Haha nice huh? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />