Emmy - min nya favorit: mixa tranbärsjuice med apelsinjuice!!!

sitter och mumsar på Halloween godiset vi fick i matsalen idag. Dom hade pyntat hela matsalen och hade musik och god mat - häftigt!

Imorgon ska jag springa ett 6 km terränglopp. Coach har sagt att
han ska fundera ut mål som jag ska ha på vägen...
Igår så tog han mig åt sidan och sa att det hade varit svårt för honom att komma på en bra lösning för loppet, så att jag tar mig igenom och ÖVERLEVER, sedan skrattade han. Haha hopplöst fall, om coachen skrattar och säger sådana skämt så är det illa, illa!!

haha nej jag vet att han bara skämtar men ändå.
Ska ta det som snabbdistans, men usch och fy! Tur att jag bara
behöver springa ett lopp - sedan noo more!
Efter loppet är det banquet - middag och dela ut priser till laget.
Därefter blir det party party - Halloweeeeen! Jag köpte den sista detaljen till min kostym idag - häxhatten!

här är en liten sneak peak...



nu ska jag träna inför min presentation om strokes som jag har imorgon... godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />