Emmy - lördagförmiddagsrapport

jag är en mästare på att skjuta fram och undvika plugg. men just nu har jag de tråkigaste av tråkigaste uppgifterna i tre av mina fem kurser. så jag tänker inte ha dåligt samvete, det som kan skjutas upp till morgondagen bör skjutas upp ;)

nu ska jag äta brunch och sedan ska jag iväg till the Cloisters museum. Medans de flesta andra ska in till city och studera/testa och köpa halloween outfits så ska jag och H vara kulturella och studera skulpturer och andra konstverk.



se så söt jag är med hårturban (eller vad det nu kallades).

Kommentarer
Postat av: Emmy

för dom som läser kommentarerna så ville jag bara fråga: vad tycker ni om min "S" pose hahaha

Postat av: Kusin M...

Så fin världens bästa Emmy =D

2009-10-24 @ 18:58:44
Postat av: Becky

Du var ju faktiskt snygg iden :P o posen var också grym haha :p

2009-10-25 @ 12:51:47
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />