Emmy - knaprar tyst på mina älskade goldfish för att inte väcka de två som sover i sängen mittemot

jag är helt hyper av kaffet jag drack efter lunch. kunde inte sitta still och lyssna på föreläsningen i konsthistoria så jag gick till biblioteket istället och ändrade det min lärare tykte jag skulle ändra i min labbrapport - det tog en timme haha. men nu är den klar så ikväll ska jag skicka in den och imorgon lämna in den utskriven till läraren. shit vad jag inte tyckte om att skriva den här nio sidor långa (!!) labbrapporten och shit vad det syns i den att jag tyckte det var tråkigt. men nu är det gjord iallafall.

föresten så hade jag en helt stört produktiv dag igår, förstår inte hur jag hann med allt, museum, brunch, distans, plugg, pizza party med recruitsen, promenad till target med recruitsen (köpte goldfish, en löparklocka och beef jerkey till p), låång middag, mera plugg, skype i över en timme och allmänt softande. jag ska lätt gå upp så tidigt en annan gång också, dagen blir så lång då.


jag fick massa goldfishs av M igår :D haha jag ser ut som ett litet barn på julafton på den här bilden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />