Emmy - i vårat rum har vi två sängar men i vårat rum sover vi ofta fler än två personer...

jag har en oerhört bra idé - återkommer när jag har genomfört det ;)


har precis haft en lektion, ska snart gå till min andra. nu sitter och mumsar på mina sista bitar av marabouchokladen - alla i Sverige hör upp: jag behöver påfyllning i det svenska godisförådet ;)


So I put my hands up
They’re playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin’ my head like yea
Movin my hips like yea
I got my hands up,
They’re playin my song
I know im gonna be ok
Yea, It's a party in the USA
Yea, It's a party in the USA


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag kan ju gissa vem som sover där... du får väl lyfta ut honom. Se det som ett styrkepass :)! Kram Felix mamma

2009-10-16 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />