Emmy - 6x1000m på banan :S

gaaalet! gaaaaaalet! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet! ja ni kanske förstår vad jag tycker om dagens träning.
galet var precis vad jag tycker det var! jag sprang passet, men INTE som alla andra på banan. istället sprang jag precis innanför på gräset och sprang ytterligare några meter för att det skulle bli jämnt ;) vi sprang 18 varv totalt + ett antal varv stegringar och nerjogg + lång uppvärmning. ja herregud vart ska det här sluta? ;)

jag kände mig oerhört stark idag, både mentalt och fysiskt!!! vem trodde att jag skulle klara av ett sådant här tufft pass för ett par månader sedan? - inte jag iallafall!!!!  feels good!!!




festina lente (mitt motto) -skynda långsamt. vilket är precis det jag gör. tar ett steg i taget. ett steg i taget tar dig också framåt ;)

Kommentarer
Postat av: mum

PUSS

2009-10-17 @ 12:43:57
Postat av: Anonym

Läste du också latin på Rudbeck? ;)

2009-10-17 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />