Mearyy ''' jag ar feeeett uttrakad.

Hej,

sitter i bibblan. Internett funkar inte hemma. Blev galen och drog hit istallet. Hur ska annars MIN FARM OVERLEVA??
hehe, njee, men jag behovde plugga ocksa.

To Do Today:
- Tvatta (DONE)
- Economi laxa (DONE SOON)
- Abs -balstyrka (DONE)
- Ova pa Wellness presentation om mig sjalv.
- Gora hemprovet for Health psychology med Monika.
- Handla mat
- lunch: kottbullar, middag: lax
- massage !! ( AHHH, LANGTAR!)
- tutor tid med Mike
- asa lite skola!
- borde plugga till matteprovet, el? jag fick ju alla ratt pa forra nar jag inte plugga sa varfor inte fortsatta. mohaha.

Okej, en halvtimma tills skolan borjar. Let's gora lite nytta.



far la ocksa kora lite portugal tema. ;) jag och mac i en trevlig buss pavag till bantraning. <3 naw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />