Maryyyy' Terra Haute in Indiana :)

Hej sweden !

Nu sitter vi på hotellet och håller på att fixa oss till banketten ikvæll. Alla lag kommer vara dær och Silje ær utnæmnd till All-regional eftersom hon vann våran regionals. Och Coach Casey blev coach of the year. YEEHH!! :D Dessutom ska de bli kul att se alla lag uppklædda i fina klæder (och æta god mat!!)! :D

På tal om Coach Casey, nær vi kom till hotellet væntade en stor fruktkorg till Coach, med meddelande "Go Mustangs! /From a secret admire". Hehe, hon blev generad... men HALLÅ hon ær ju den snyggaste coachen i USA! Alla andra lags kill coacer ær alltid på henne.. El inte alltid.. Men ni førstår :P

Nu ska jag ta pa mig klæder och sminka mig!!! LATER!

ps. Loppet går inte føren på måndag så imån har vi CHILL DAG!!!!!


Silje, jag å Monika!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />