Maryyy <---most lovable (yeeahh totalyyy)

Tjosan,

har precis varit på bankett med hela track och terräng laget. Tradition varje år. Superfint ställe med massor av mat!!! Och så delar de ut awards å grejer... dom som går sista året fixar lite personliga awards medans tränarna delar ut mer "insperations prestation" el nått.

Jag fick iaf "most lovable", naaawwwww. Ska ta kort på de jag fick (nån dag), hihi. <3

Alla var värsta uppklädda, jag hade min stjärn-kjol från "mary, kate and I" men har ingen bild (än). hittade en bild på facebook på kristine och mig. Den får duga så länge :)


haha, kristine är inte så vit. det är hennes fondation/puder som reflekterar så. :P

Kommentarer
Postat av: Mac

SÖTNOS! <3<3<3<3 love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />