Maryy' this is how we do it baby.

Träning fram till Nationals !!!! =)

lördag 14 november:
laget vann regionals !!! :D

söndag: 
70 min distans + stretch

Måndag:
bålstyrka 30 min
wet west (springer i vattnet med en väst, hehe)

Tisdag:
FM: 12 min uppvärmning, löpskolning. 5x1000 m- 1.15 min joggvila, 4x40-20 sek sprint, 12 min nerjogg. Stretch. Isbad!
EM: Jogg 25 min + styrka (hela kroppen)

Onsdag (IDAG):
Bålstyrka 30 min
Massage.

Torsdag:
FM: uppvärming 10 min, 20 min okej fart med varje 5 minutare 20 sek sprint, 10 min nerjogg. + stretch
EM: jogg 15 min + styrka (hela kroppen fast lätt) 

Fredag:
uppvärming 12 min, löpskolning. 3x2-90-60-30 v.45 sp.2min. sprint (?), nerjogg 12 min. stretch. Isbad!

Lördag:
Resdag. Joggar banan vi ska tävla på. 45 min totalt. stretch.

Söndag:
Joggar lätt 25 min. stegringar. stretch. isbad.

Måndag:
FM: 10 min "vakna kroppen jogg", stretch.
EM: NATIONALS!!!! WOOOHHAAAA!! ;D

Nu vet ni det ;) hihi. Later !!!!


Såhär ser jag ut när vi sitter och diskuterar loppet kvällen innan. Vilka vi ska krossa hårdast och vilka som vi bara ska krossa lite ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

JAG HAR FÅTT KÖRKORT :D:D

Egentligen ville jag bara säga att glee är skitbra ju :D

2009-11-19 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />