Maryy ' nu har vi också ställt om klockan, så nu är det 7 h skillnad igen. bara så ni vet ;)

GODMORGON SWEDEN.

En extra timmes sömn i natt, gratis. Meganajs. Mina roomies är på träning men jag tar en extra vilodag så jag inte tränar med rinnande näsa. Fast den rinner inte längre. Men aja, det är inte bra att mosa på med träning om inte allt är på topp. Tycker jag :D

Sitter och äter brunost som vi fick av Kristines och Siljes tränare som var här och hälsade på för ett tag sen. Brunosten smakade weird i början men nu har jag börjat gilla den mer och mer. MUMS. haha. Tänker bara på Legernes när jag hör/äter brunost. :P


Igår var vi först hemma hos Kristine å dom, sen drog vi till tennispelarna och sen tbx till smu där vi drog på nått "sandwish-party", ni vet sånt där som Fia har pratat om. hehe. En trevlig kväll iaf ;)
Åh juste, de var en kille som fråga mig å Monika när vi stod och prata norsk/svenska:
- You don't speak english now, right?
- Yes we do (:S)
- Ehh do you?
Haha, sen lärde vi han lite norsk/svenska. Fast fel, så att han sa nått annat istället. Tihi, så busigt.


Kristine har bilder från kvällen MEN de kommer säkert upp här på bloggen om en månad el nått. Mohaha. :P



den här fina bilden målade jag på resturangen kvällen innan tävlingen. Å DEN BLEV SANN!! :D haha

ps. sorry för bibeln.

Kommentarer
Postat av: Sara Holmgren

brunost är jättegott !!

2009-11-01 @ 22:58:56
Postat av: Karin

Ooh den där restaurangkedjan känner jag igen, därför det där med målandet på bordet kör jag på med! :) Dessutom är deras bröd VÄLDIGT gott! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />