Maryy' nationals knackar på dörren.

Tjosan.

Imorgon ska jag gå upp 5.20, PÅ MORGONEN!!! Jag kommer dö. Seriöst. Så nu ska jag släcka tidigt. Och dricka mycket vatten eftersom man blir uttorkad av att flyga OBS OBS!

Var ska vi då?
NATIONALS!!! Wooohaaa. Det är ju jag, Sara och Alexander Söderberg som är dom enda svenskarna som är med. Känn er hedrade som "känner" mig då. Mohaha. :P



Pinsam sak, btw. Jag glömde ta kort på den allra bästa vi fick igår!!!!!!!!!!!!!!!


En rullväska med SMU loggan.
dessutom står de: "2009 NCAA Cross Country Championship" på den. yeeahhh.

Just dee! KOLLA in min nya SMU tröja också. Fett snygg va? :D


Fotograf: verra (läs: veronika) såklart ! :D

hihi. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />