Maryy' hehe kul att verra har krukväxten i den lilla bokhyllan :P

THE NEW CLOTHS FOR NATIONALS!!! :P

Modell: nån snygging "naaaaaat"
Fotograf: nån flink granne vid namn Verra


Headband med en häst på.
Vantar utan hästar.
Röd funktionströja med SMU och häst.
Svarta tajts med en häst på.
=)


Vit mössa med en röd häst på.
Mega stor fleece tröja med SMU och en blå häst på.
Aaah, åså tajtsen från förra bilden.
=)

That's it!!!


När jag ändå var igång med kameran tog jag kort på våra priser från conferenc och regionals !!! :))


Från conference. var tvungen att hålla den mot nått så man såg texten och det fick bli Verra :P


En "ful-snygg" klocka med våran conference logga i. Ganska coolt faktiskt.. men jag bli så irriterad om jag har en klockan på armen. Får använda den när jag är 50 år, el nått. :)


Och den coola medaljen från regionals förra helgen!!! :D

THAT'S IT!! :)

Pusselipuss.

Kommentarer
Postat av: Mac

Snygging!!

Postat av: Micke

haha, asså klockan var inte ful-snygg xD den var endast ful ;> haha modellen var väll snäppet bättre i så fall :P

2009-11-20 @ 23:59:08
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />