Mary' måndag

Hej.

Bara 8 dagar kvar i skolan innan final week !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeah, det ska jag nog klara. Dags att sätta igång att plugga. Har inte gjort det sen förr förra torsdagen. Alltså 11 dagar sedan. Hehe.

Idag berättade min franska kompis på matten att han har blivit godkänd att göra en transfer till en annan skola. GISSA VILKEN? NYU!!!!! (new york university) Där gossip girl tjejerna går på i serien. WOW, haha, fett coolt ju. Vi gick förbi den skolan när vi var i NY. :)

Allt för nu. Nu ska jag gå och bli 423 dollar rikare. Mohaha. LOVE!


nyu!

ps. övrig info:
Om ni vill kolla hur det går för vägbygget på E45:an utanför där jag bor, hemma utanför gbg, kan ni klicka
HÄR! Det ska bli motorväg och pendeltåg. Hoppas dom är klara innan jag dör. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />