FIA - Vi ska dansa i neeeoooonnn....

och skriva roliga saker på varandras t-shirts lalalala :)

Snygging, något på spanska som jag inte har någon aning om vad det står för, Sweden in my heart, I <3 puertorico pannband, svenska killar, coolt tema, brasan var mysig, mycket dans, min första sandwich dans var coooool, rumpdans -inte så mkt men när basket killarna kom så satte dom igång med sitt "dansade" annars var det vanlig dans, mycket sång, bra låtar, bra dj, skönt gäng; en riktigt rolig kväll!

Det var länge sen jag hade så här roligt!

Mina vita skor är inte längre vita och min vita t-shirt är INTE vit den är full av färgglada meningar och ord! 

Grrrr... Han är såååå jäävla snygg! OLALA!

Party party! Everybody dance now :) Im not dancing anymore, im going to bed.




Kommentarer
Postat av: Becky

Låter asroligt =) var allt de där saker folk skrivit??

Postat av: Becky

Låter som om du har askuul =)vad var det på spanska? hehe kan översätta det :D:D

2009-11-22 @ 21:15:58
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />