FIA -söndag

Ja för det är faktiskt fortfarande söndagkväll här ;) Om 15 minuter blir det måndag för mig.

Jag känner mig som ett litet barn kvällen före julafton, jag kan inte fatta att jag åker till New York imorgon!!

Ååååh det ska bli såå himlans roligt att träffa mina älsklingstjejer igen, har saknat dom grymt mkt!

I dag har jag pluggat, tvättat, shoppat på mission valley; jag köpte en jacka, platttång och en klänning, sen cyklade jag till bibblan för att träffa Rikard och Seb för lite mer plugg. Jag stannade till på Starbucks och köpte min nya favoo så jag skulle orka hålla mig uppe och skriva klart min conclusion. Jag var hungrig när jag kom hem så jag mumsar på ett äpple, orkade inte göra iordning en macka.

Nu ska jag kolla på paradise hotell och försöka hålla mig vaken lite längre så jag är trött imorgon så jag kan somna på planet. Jag åker imorgon kväll runt 9 och landar i Newark klockan 5 på morgonen, så det vore himlans trevligt att få några timmars sömn på planet för sen väntar Empans roliga vägisbeskrivis. Seb sa att jag skulle passa mig för tågen som gick från en station till slutstationen, expresstågen, som inte stannar på varje station. Han hade tydligen råkat ta fel tåg, han skulle åka en station men satt på tåget i en halvtimme haha stackarn. Jag ska passa mig för att ta ett sådant tåg och verkligen kolla att tåget stannar på den stationen jag ska byta tåg på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />