FIA - Myspys

Dagen har varit låång, flygresan tog 5 timmar men jag sov nästan under hela resan. Det var helt dött i lägenheten när jag kom hem, jag smsade och frågade Chris när hon skulle komma hem och hon kommer först imorgon natt, så jag ska vara all alone i två dagar. Hur ska jag klara av det?

Nu kokar jag korv för det blir korv med bröd till lunch, en sen lunch. Sen ska jag fixa min historia lite innan jag cyklar till bibblan för att möta upp min lärare och fråga honom några saker om uppsatsen.

Jag tycker det är för tyst och det är två personer som fattas! Saknar dom redan. Men vi ses om tre veckor igen ju haha det är ingenting!

I kväll ska jag kolla vad seb och dom ska göra, annars blir det nog bara en myspyskväll framför tvn eller något gle avsnitt på datorn.



Första kvällen i New York blev en myspyskväll med glee avsnitt och chips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />