FIA- Lycka

LYCKLIG

PIRR I MAGEN

IVRIGT KLAPPANDE

SKRATT

STÄNDIGT LEENDE

GLAD


Klockan är mkt, jag måste sova, men jag är så himlans glad så jag vet inte jag kommer att kunna somna.
Jag har kollat på 5 st Glee avsnitt ikväll, det är sååå himlans bra!

Jag har inte träffat Chris på hela dagen, det känns konstigt, och nu svarar hon inte på mitt sms. Hoppas inget har hänt och att hon mår bra och har roligt!

Jag har umgåtts med mig själv hela dagen, jag cyklade hemifrån vid 12, gjorde matteläxan i mathlab sen gick jag till bibblan och var där från 2 till 6. Sen cyklade jag hem,  burger från jnb, inte så himlans bra men ok. Jag har legat i soffan hela kvällen och zappat runt på tvn och sen började jag kolla på Glee :)


Vilken hotdog mohahaha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />