Emmy -sa det kan ga

min svenska mobil hade inte stallt om sig automatiskt som min amerikanska mobil hade gjort. sa nar jag forsokte ga in i byggnaden dar min lektion skulle hallas halv nio sa var det last. da kollar jag pa klockan pa min amerikanska mobil och upptacker att jag var en timme tidig. saaa nu har jag hunnit avsluta tva uppsatser, skrivit ut dom och ska lamna in dom ett par dagar for tidigt sa att jag far tid over till allt annat plugg jag har att gora...

extra timmar uppskattas aven om dom dyker upp av misstag haha!


min dumma stukade fot gor fortfarande valdigt on. har lindat den men det blir nog ingen lopning pa ett par dagar... fan da! jag som ska ha mote med hackcoachen idag, han som sa att det ar viktigt att ha starka vrister.. oups!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />