Emmy - idag är det söndag, imorgon är det måndag och dagen efter det är det tisdag och då kommer Fia och Mary!!

har suttit och skrivit på min uppsats nu. Har kommit upp i antalet sidor man ska ha skivit. Så nu ska jag läsa igenom, hitta lite bilder och sedan ger jag upp med plugget för idag. Har två alternativ, antingen blir det paradise hotel eller så pratades det om att gå på bio och se New Moon, men det verkar inte som att det blir så för vi hittar ingen bil och vi orkar inte ta the subway haha!

föresten Fi och Ma: ta inte med er så mycket kläder och sånt. Allt ni behöver kan ni låna här, tänkte så att ni slipper släpa på allting!!! Nu är det inte långt kvar, kan inte fatta att Fiemma ska vara tillsammans igen - och dessutom i New York!! Kommer kännas så kontigt att se dom här, men på ett härligt sätt!!! <3


när jag gifter mig ska jag spela den här låten på bröllopet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />