Emmy - happy halloween

party party. hann med tre fester igår. gick till det ena, från det ena till det andra, från det andra till det tredje och från det tredje hem till sängen. mixade känslor från gårdagen, fick en timmes extra sömn (tack för det). igår hände det en hel del som jag inte vet riktigt hur jag ska reagera eller agera!! ska fundera... eller nej jag har slutat upp med det. det blir som det blir helt enkelt!! den som lever får se... jag lever och väntar spännande på fortsättningen...

här är bilder från gårdagen. jag bytte från fredagens häxa till mus, eller var jag en katt? haha skit samma.. enjoy!


meee! nej jag har inte ont i magen och nej jag har inte bara trosor på mig haha

Meghan, Kristi och jag och Maria

Em och hennes pojkvän

Nick och Justin

Maria, Emelie och Kristi

jag och Siri

här var det nyktert jaaa! haha maria hällde sekunden innan bilden togs ut innehållet i muggen på sin rygg och mig hahaha

Se så söta vi kan vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />