Emmy - fredag vilket innebär att det bara är fyra dagar kvar tills Fiemma är återförenade!!!!

idag så har jag haft två lektioner, ätiti lunch, städat rummet, kört elipse distans i 60 min (!!) framför Tyra's tv-show, börjat "operation magrutor" med Siri haha och sedan så har jag ätit middag, nu väntar jag på två saker. 1. att duschen ska bli ledig så jag kan hoppa in i den och 2. att Lauri ska komma och knacka på dörren så ska vi iväg och tvätta våra tvättbergshögar i East Hill (gratis tvättning där)... Imorgon blir det skype med coach, häckträning, brunch och sedan måste jag påbörja min uppsats om The Amygdala (hjärndel) som ska in på tisdag, sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda!!

dom där blickarna som jag får betyder något - och jag ska ta reda på vad...


såhär springer man när man vill slå i knät i häcken och få blåmärken och skrapsår - såhär brukar jag springa häck... men nu har jag börjat träna så no more kråkhopp över häckarna... föresten vilken häck spanar killarna in? :P


update: har tvättat fyra maskiner nu!! vi knackade dörr (självklart killars) och frågade snällt efter deras tvättkort. sedan så sprang vi upp och ner för alla våningar och tvättade en maskin här, en maskin där och så torkade vi lite här och där... under tiden kläderna snurrade runt med tvättmedel och vatten i maskinerna så satt vi och kollade på tv...kom precis tillbaka, har hängt upp kläder ÖVERALLT i rummet (allting hann inte bli torrt)... såå duktigt att tvätta en fredagkväll... dock så var det fler än vi som tänkte "ingen tvättar väll en fredagkväll" haha...

Kommentarer
Postat av: mum

din häck :O)

2009-11-21 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />