Emmy - drömde i natt om att jag skulle förstöra alla bilder under thanksgiving... genom att vara blev som ett spöke jämfört med Fia och mary... funderar allvarligt på att solspraya mig innan dom kommer hit på tisdag! hahaha

förstår inte hur det kan vara så stor skillnad i känsla på tio minuter...
 
-klockan är tjugo över åtta
-klockan är halv nio

det andra känns så himla mycket senare än det första!! haha

har INGEN motivation till plugg idag! däremot så känner jag väldigt MYCKET motivation till att träna!!! har redan kört 5 pass den här veckan, dubbelpass igår och idag :D


bilden hittade jag på Malins blogg!! Den är från uppvärmningen från ett av häckpassen- Malin, jag, Siri och Kristi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />