Mmmmary - Löparskivan

ÅSÅ, var Löparskivan över. Herregud vad snabbt det gick.

Kvällen var askul och det hände en massa. Först hade vi strul med bordsplaceringen och fick göra om allt typ. Sen saknades det pengar men tillslut så visade det sig att det blev över och vi (10 pers) fick 500 spänn var. NAJS. Jag spenderade 50 spänn den kvällen, tack vare en liten tripp till Marysquare. :) Middagen var rolig och nomineringarna har aldrig varit så grova. Lite överdrivet på alla, men ingen som tänkte på det :P Jag tyckte det var kul iaf. Tack allihopa för en underbar kväll!! =D


Jag var indian och såhär såg jag ut =) Hihi.

Marcus var Rocky, lika söt som vanligt. Oturligt nog såg jag han inte så mycket under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />