Mmmary japp japp

Hejsan hoppsan.

Jag är fett imponerad av Em å Fi som lyckades med att hjälpa Åfelia med att få ut sina 8 valpar (dock bara 7 levande.. =( ). Jag skulle få panik om det skulle varit jag i den situationen. Herregud vilket jobb tjejer!!! =D

Hälften av Rudbeck sitter och skriver Matteprov nu. Jag sitter och bockar av min "to do list". Måste återgå till den nu. Ska hämta ut min körkort idag också. Herregud, jag ser ut som... ja jag vet inte vad på det =P

Några bilder från USA fredagen =)


vårt liveband på skivan. Läckert!

Frass var gul.

micke tha pimp

kolla in Fia som pluppar upp.. å sen kollar ni in Majzans min. Haha. skön! ;)

Linnéa och Tilda. Hahah. "hallå brun utan sol"

Jag och min kära Lollo!! <3

Å lilla Mikael Westh :)

Jaha.. tänker ni.. varför har hon inga bilder från "the real party". Jo förstår ni.. Emmy loggade ut när jag höll på att få bilder från henne.. så vi hann inte längre. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />