Maryyyy

Godmorgon.

Vaknade tidigare än planerat så jag unnar mig lite tid vid datan. Idag är det sista pluggdagen för fysik B kursprovet. OHH, jag dör. Mitt huvud snurrar av formler, regler och uppgifter.

På onsdag är det iaf över. Och på onsdag ska vi även säga "hejdå" till Oliver. Han åker på lördag och missar studenten och hela skiten. Därför har han ordnat en "hejdå-kväll". Det kommer bli konstigt att Oliver inte är med på studentdagen sen...

Idag är tränarna i Malmö och chillar (FIG-konferans) så vi ska sköta oss själva. Det blir spännande. =)

Nu måste jag klä på mig och väcka Marcus. PUSS PÅ ER!!


yeaah, haha.


Vem blir inte glad av den här låten? HALLÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />