FIA - Thinking, thinking, thinking, thinking.

Arthursmeknamnskämt, massa sms men inga sms tillbaka, ett surt "jagförstårsms", men tydligen förstod han inte, killar!!, trött ville sova, men sen satte Åffes valpning igång, 3 timmars sömn och 7 valpar, allt är över?, trodde vi men det var bara att ringa djurakuten och åka in, allt var lugnt, hem igen och sen snuttade hon så gulligt med sina valpar, trött, fam kom hem, skönt och roligt att träffa dem igen, sova, träna lite lätt dist, plugga, ångest, mejla, papper, ljugande, ont i hjärtat av all oro, någon kommer att bli riktigt sårad och irriterad, jag vill inte göra någon irriterad men det är mitt val, jag kommer aldrig träffa dem igen, jag måste bara bestämma mig, snart för jag pallar inte mer att gå och vela, fattar inte varför jag velar egentligen, valet är ganska självklart egentligen, inte sant?, massa shopping och värme, mot kyla och en liten håla som är lika stor som järna, jäärna liksom hallllååå?! Tävla ihelgen, jag har ont i min fot, hoppas det inte är båtbenet, känns mer som en inflammation för det gör ont mellan tårna i senan liksom, undra om jag kommer att kunna springa i helgen, klump i magen som sträcker sig upp i halsen, jag mår fortfarande illa och har ont i magen från och till, jag har asmkt i skolan, ska försöka hinna klart med ledarskapsuppgiften idag, har en bok kvar att sammanfatta, annars har jag några timmar på mig imorgon också, ska skicka in den imorgon kl 12 innan vi åker till karlstad i vår tjejbil, fett fett nice <3, i helgen kommer jag nog att behöva ta med mig min datorn, fuck, jag är verkligen datorberoende, alltid något mejl att svara på eller något skolarbete som jag måste hålla på med, men nu är det bara tre veckor kvar, ja två nu då eftersom den här veckan snart är över, jag har en b uppsats kvar att skriva ihop med tjejerna, vi träffades igår och skulle gå igenom intervjuerna men vi satt och pratade om allt annat, psykopater, killar, hur dom fungerar, att vi skulle välja rätt man till våra barn innan vi viar 25 år för vid 25-30 var alla bra män redan tagna, prat om dokumentären den svåra kärleken, ångest, ingen ork och motivationen ligger nere på noll, jag träffar ändå alltid killar fel killar, allt är så bra i början men sedan visar det sig att de inte är något att ha ändå, aja det löser väll sig, jag hoppas på att träffa en kille i usa, eller gör verkligen det, tänk om jag måste hem efter ett år och min älskling inte kan följa med mig, hemskt, aja det får jag ta då när jag väll kommer dit, för jag ska dit, redan i sommar kommer jag att flytta till usaaaa, coolers, jag har inte fattat det, kommer jag att fatta det innan jag sitter på planet, ååh resan dit tar jättelång tid, aja nu piper tvättmaskinen och säger att den är färdigtvättad och kajsa vill komma in från altanen, så jag sätter väll en punkt på mitt lååånga och jag förstår om ni inte orkar läsa allt för det är ju inte direkt läsvänligt men jag ville bara skriva av mig, jag älskar att skriva knasiga inlägg, det kommer nog ett läsbart inlägg senare idag nu måste jag sätta igång med ledarskapsuppgiften, alltså punkt.


Taadaaa mördarinlägget är klart

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag längtar efter ett inlägg där den positiva och glada Fia kommer fram. Nu är det bara en lång rada med klagoinlägg. Det går att välja glädje Fia, ty lycka är ett val!!

2009-05-22 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />