FIA - Its a beautiful day

Shit det är typ 30 grader ute i solen, jag och Emsan ska åka till Enskede IP och springa mördarpass.. Jag ska köra ett hårt pass och jag känner inte för det. Jag är trött, mår illa och har asmkt plugg. Igår när jag sprang i solen så kändes det tungt och i dag ska jag springa fort fort fort... But,

I CAN DO IT!

Gårdagens fest hos Natta blev väldigt lyckad! Många roliga händelser och mycket dans, jag och många till fick lära oss salsa. Det var fett roligt. Sen drog vi vidare till Stanleys och där vi fick VIP hörna med champange och sen sjöng vi ja må ha leva och dansade resten av natten. All night long, all night long ;)

I dag ska jag träna och sen måste jag plugga. Jag har min hemtenta som ska in imorgon och jag har diskussiondelen kvar, blläää men jag kommer att fixa det!!

Nu måste jag upp och packa det sista, ska ta tio i bussen! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />