FIA - Herreguud!

Jag har inte fått sova en enda timme sen klockan elva. Åfelia satte igång med sin valpning och har hållt på och bäddat och flåsat hela natten. Emmy ligger och sover för hon ska tävla imorgon, jag ska väcka henne när första valpen kommer. Jag vill också sova för jag är jättetrött, natten har varit otroligt seg, kan inte bara valparna komma snart...

Jag har inte varit med om det här förut och nu ska jag och Emmy hjälpa Åfelia att föda sina valpar med hjälp av instruktioner av en hundmorska och mamma som är i grekland samt en sammanfattning av de olika stadierna och beteendet hos hundar.  SCARY! Men vi ska nog fixa det.. Nu ska jag sätta mig brevid Åffe igen så att hon blir lugnare.


Kommentarer
Postat av: M

Ni fixade det galant. Valparna är toppen fina.

www.freewebs.com/kenneltiny

2009-05-20 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />